Tik 8 vietos!
Vilnius

Autorinė brendo kūrimo sistema, paremta archetipų teorija, padės tau pažinti save ir savo tikslinį klientą bei išsigryninti veiklos kryptį, kad ateityje galėtum priimti efektyvesnius verslo sprendimus.

BRENDO STRATEGIJOS KŪRIMO GYVOS DIRBTUVĖS SOLO VERSLININKĖMS

Atrask savo veiklos identitetą!

barkodas.png

2022 m. Vasario 5 ir 12 d.

magas_id.png

IŠŠVAISTEI TIEK DAUG PINIGŲ, LAIKO IR ENERGIJOS NEEFEKTYVIEMS VERSLO SPRENDIMAMS? VISAS INFORMACINIS TRIUKŠMAS BEI PASLAUGŲ TEIKĖJŲ PASIŪLA KELIA PASIMETIMĄ? JAUTIESI VIENIŠA ŠIAME TRIUKŠME IR NEBESUPRANTI KO KLAUSYTI, KĄ TAIKYTI, KĄ ATSIRINKTI?

pasimetimas copy.png

Tu tikrai ne viena šiame kelyje. Ar žinai vienintelį skirtumą tarp savęs ir sėkmingo asmens prekės ženklo?

 

 

Brendo strategija - ne įvaizdis. Ji skirta atskleisti tavo unikalumą ir stiprybes. Tai tarsi empatinis verslo planas, kurį praleidai veiklos pradžioje ir veiklą kurti pradėjai nuo logotipo.

Tik 8 vietos!
 

 

Ir tik 249 Eur

 

Dvi dienos dirbtuvių

Dvi savaitės praktinių užduočių

Daug eksperimentuoji, kopijuoji kitas, investuoji į socialinės komunikacijos mokymus ir vis tiek neišjudi iš vietos?
Nesupranti, kodėl vieni metodai tinka kitoms, o tau nepasiteisina?

Tam mes sukūrėmė šias dirbtuves. Jų metu mes būsime tavo palaikymo komanda, padėsianti įveikti šią užduotį, suteikdamos visus brendo strategijos kūrimo įrankius.

Padėsime suformuoti pamatus tvirtam asmeniniam prekės ženklui su nustatytomis vertybėmis, tikslais ir vizija, kad iš karto galėtum veikti efektyviai;

 

Atrinksime iš informacinio triukšmo tik tai, ką reikia žinoti ir taikyti tavo asmeninio brendo kūrimo procese;

 

Padėsime išsigryninti tavo tikslinį klientą, kad galėtum užmegzti su jais tvirtesnius santykius;

 

Sukursime saugią ir palaikančią aplinką, kurioje kiekviena gaus individualų dėmesį.

Aiškumas ir strategija

Dauguma solo verslininkių savo veiklą pradeda neteisingai, neturėdamos aiškumo ir nesuprasdamos kodėl jų veikla stringa. Gera žinia yra ta, kad tu jau dabar esi pakankama, tavo AIŠKUMAS yra tavyje. Tik reikia padėti tau jį išgryninti ir sustrateguoti.

 

mylimasis.png

KRISTINAI INVESTICIJA ATSIPIRKO SU KAUPU.

juokdarys..png

INGRIDAI DAUG KAS PAAIŠKĖJO.

kurejas.png

RENATA PAGALIAU PAŽINO IR SAVE IR SAVO KLIENTUS.

Tu esi daugiau, nei tik verslo vystytoja!

SAVYJE TURI CHARAKTERINGAS SAVYBES, KURIŲ NEVYSTEI IR JOMIS NESINAUDOJAI.

Savo sėkmę rasi, kai atskleisi tai, kas jau yra tavo viduje. Per mūsų „Brand iD“ procesą, padėsime tau surasti vidinę brendo tiesą.

Įsivaizduok, kad pagaliau turi savo stiprybių, unikalumo suvokimą ir aiškų planą kaip judėt toliau, vystant savo veiklą.
Archetipų teorija padės tau išryškinti stipriąsias puses ir jas įdarbinti siekiant verslo tikslų!

Akimirkos iš dirbtuvių

logotipo_komponentas 1000.png

Galbūt esi "MAGAS", kuris nesinaudoja savo galia darytI įtaką ar teigiamą pokytį klientų gyvenime?;

Galbūt esi " NAIVUOLIS", užkrečiantis pasaulį savo pozityvumu, bet veikloje santūri, slopinanti savo emocinį intelektą?;

Galbūt esi "VALDOVAS", chaosą verčiantis tvarka, bet niekada nesiėmęs lyderystės?;

Galbūt esi "MAIŠTININKAS", keliantis nepatogius klausimus, tačiau niekada neuždavęs nė vieno vertingo sau?

logotipo_komponentas 1000.png

Dirbtuvių eigoje tu...

mandala c512x512.png

Sužinosi, kas yra super herojus ir kas lemia žmonių apsisprendimą pirkti.

Šis suvokimas padės tau susiformuluoti savo komunikacijos strategiją.

1

Patyrinėsi savo troškimus, kurie padės formuojant veiklos viziją.

mandala c512x512.png

Pasivaikščiosi po savo pasąmonės neurologinius lygius.

2

mandala c512x512.png

Išsigryninsi savo brendo širdį,

kuri suteiks tavo veiklai kryptį.

3

mandala c512x512.png

Suprasi jo skausmus, psichologinius aspektus ir iššūkius, su kuriais jis susiduria. Ateityje galėsite kurti tokį turinį, kuriame klientai galės susitapatint su tavo siūlomu problemos sprendimu. Taip laimėsi jo širdį.

Nusistatysi savo tikslinį klientą.

4

mandala c512x512.png

Sužinosi metodus, kaip kuriamos brendo istorijos ir parduodantys tekstai.

Gebėsi šias žinias pritaikyti praktikoje rašant įrašus socialinėje erdvėje.

5

mandala c512x512.png

Išanalizuosi savo konkurencinę aplinką.

Konkurentų silpnybes gebėsi paversti savo privalumais.

6

mandala c512x512.png

Atrasi savo brendo bei tikslinio kliento archetipą.

Suvoksi, kaip jiems kalbėti, kad tave išgirstų.

7

mandala c512x512.png

Susidarysi pagrindinės žinutės sistemą, ašį.

Tai taps tavo asmeninė biblija, prie kurios visada galėsi sugrįžti, iškilus abejonėms dėl savo veiksmų.

8

mandala c512x512.png

Naudojant brendo kūrimo strategijos įrankius, pasidarysi veiklos vizualinį identiteto koliažą.

Pagaliau patirsi AHA momentą, vizualiai suvokdama kas tu esi. Šis suvokimas padės tau formuoti tikslias užduotis paslaugų teikėjams.

9

mandala c512x512.png

Dvi dienas kartu pietausi ir dvi savaites gyvensi savo veiklos temomis.

Per pertraukas gersime kavą, čiauškėsime, dalinsimės gyvenimiška patirtimi.

10

Tik 8 vietos!
 

 

Ir tik 249 Eur

 

Dvi dienos dirbtuvių

Dvi savaitės praktinių užduočių

_L4A4135.jpg

Dirbtuvės, kurios nepanašios į jokias kitas, esančias Lietuvoje

Daugelis, savo mokymų programose panaudoja kelis raktinius žodžius, kalbančius apie brendą ir sukeliančius iliuziją, kad jūs sužinosite, kas yra Brendas ir išmoksite jį vystyti. Tačiau visi mokymai būna nukreipti į pačią smagiausią brendingo dalį: spalvų pasirinkimą, Logotipo, stiliaus kūrimą ir komunikaciją socialiniuose tinkluose, praleidžiant svarbiausias ir pamatines brendo kūrimo dalis.

Mūsų sukurta sistema apverčia šį suvokimą aukštyn kojomis.

Mes pradedame nuo pamatinių, įgimtų jūsų savybių bei vertybių, kurios yra jūsų ir jūsų brendo varomoji jėga.

 

Pasitelkę psichologijos įrankius, pirmiausiai sutelkiame dėmesį į patį žmogų, jo Tiesą ir tik tada išsiaiškiname, kaip tai išreikšti per jūsų asmens prekės ženklą. Žinoma, mes skirsime dėmesį jūsų vizualiniam identitetui, bet tik pačių dirbtuvių pabaigoje.

Tik 8 vietos!
 

 

Ir tik 249 Eur

 

Į pasiūlymą taip pat įtraukta

mandala c512x512.png

Suoptimizuoti pasauliniai brendo kūrimo procesai,

1

mandala c512x512.png

Metodinė medžiaga, kurią galėsi naudotis ir ateityje.

2

mandala c512x512.png

Dviejų dienų pietūs, kava, arbata.

3

kad per minimalų laiką galėtum pasiekti didesnį aiškumą, kaip tau judėti toliau.

Joje rasi pratimų užduotis.

Pietumis pasirūpins "Wolt".

mandala c512x512.png

Palaikanti bendruomenė

4

ir autorių mentorystė uždaroje FB grupėje.

Dvi dienos dirbtuvių

Dvi savaitės praktinių užduočių

Labas!

Kai susitinka dvi savo sričių ekspertės ir panaudoja savo gebėjimus kurti ir daryti teigiamą pokytį žmonių gyvenime, gimsta šis, analogų Lietuvoje neturintis produktas - "brand id mokymai".

Esame laiko išbandyta ir patyrusi komanda, įgyvendinusi socialinį projektą "Sharejoy", vysčiusi BNI verslo klubo veiklą lyderystės komandoje, kartu vykdom individualius ir vizualius brendo strategijos užsakymus. Visas savo profesines žinias ir darbo kartu patirtis sudėjome į šį autorinį kūrinį.

Šiose dirbtuvėse aš (Vilma) esu atsakinga už dirbtuvių struktūrą, strateginį mąstymą, ir rezultatą, o aš (Alla) už psichologinius brendo strategijos kūrimo įrankius, padedančius atskleisti žmogaus unikalumą, interaktyvius sprendimus, dalyvių įsitraukimą.

Kartu mes esame daugiau, nei tik dizainerė ar koučingo specialistė!

Kviečiame ir tave jungtis į mūsų jaukią 8 moterų bendruomenę, kurioje pažinsi save, savo veiklos stiprybes bei patirsi "AHA"momentą.

brandid_vedejos copy.png
globejas.png

EVELINOS  VEIKLOS KELIONĖ BŪTŲ SKLANDESNĖ, JEI BŪTŲ TURĖJUSI ŠIAS ŽINIAS VEIKLOS PRADŽIOJE.

mylimasis.png

AUŠRA ATRADO "BRENDO ŠIRDĮ', KURIĄ GALĖS TAIKYTI IR SAVO KLIENTAMS.

maistininkas.png

LAURA DŽIAUGIASI, KAD  GALĖS BETKADA GRĮŽTI PRIE MOKYMŲ MEDŽIAGOS IR GRYNINTIS TOLIAU SAVO VEIKLĄ.

Pradėsi traukti idealų klientą, tik tada, kai žinosi kas esi ir kuo tiki.

Dirbant savo versle. Lengva pakliūti į nesibaigiantį socialinės žiniasklaidos turinio pabaisos maitinimo ratą, atsakant į šimtus laiškų, ir įspraudžiant į tarpą darbus su asmeniniais klientais. Jei nesustoji ir neskiri laiko ir dėmesio savo brendui, tai ilgainiui jis pasidaro vis miglotesnis ir neaiškesnis.

Didžiulis kiekis informacinių sklaidos kanalų nuolat konkuruoja dėl jūsų dėmesio.  “Instagram” “Facebook”, “Linkedin”, “Pinterest”… (turbūt supratote apie ką mes…) Problema yra ta, kad šokinėjant nuo vienos taktikos, prie kitos - neduos tau norimų rezultatų. Investuojant į brendą ir susikūrus aiškią strategiją, tu galėsi priversti šiuos kanalus dirbti tau. Tačiau pirmiausiai turi sutelkti dėmesį į Brendo kūrimą.

Baimė būti matomu. Oh, tas “gerasis” imposterio sindromas. Tu manai, “Kas aš tokia, kad vadintis eksperte, kai kiti turi žymiai daugiau patirties už mane? Kas aš tokia, kad save brendinčiau?” (Žinok: visi JIE taip pat pradėjo nuo apačios. O koks bus tavo brendas ir tikslinis klientas, priklauso nuo unikalaus TAVO asmenybės, tavo talentų ir gebėjimų derinio).

Nežinojimas, kokį pirmą ar sekantį žingsnį žengti. Jei turi keblumų, sudarydama aiškų brendo veiksmų planą - tu nesi viena. Daugelis pradedančiųjų NORI žengti žingsnį, tačiau yra įstrigusios, nes nežino, nuo ko pradėti.

Klientų ir pinigų trūkumas. Kartais reikia laiku sustoti ir paspausti savo verslui mygtuką “Perkrauti”. Reikia atsitraukti ir iš šono pasižiūrėti į savo verslą, patyrinėti įvairius aspektus, pasidaryti savo veiklos auditą ir kartais… pradėti viską nuo pradžių, su daugiau aiškumo ir brendo strategija.

Nedelsk, nes yra tik 8 vietos!

Tai kodėl taip sunku gauti tą aiškumą?

Bet laimei, mes turime ir puikių naujienų! Mūsų parengti procesai gali tai išspręsti. Mes suprantame, Tu esi užsiėmusi (mes taip pat), tačiau tai gali būti GERIAUSIA TAVO INVESTICIJA, patenkant į kitą verslo lygį. Žinojimas, ką turi daryti, nepriartins tavęs prie tikslo. Ne žinojimas, o veiksmas yra potenciali jėga!

Net jei darai viską teisingai ...

Esi ištyrinėjusi kiekvieną taktiką ...

Ir mėgdžioji tai, ką daro „sėkmingi“ žmonės ...

Turiu tau blogų naujienų! Nesvarbu, kiek internetinių seminarų lankei, kiek išsisaugojai spalvų palečių "Pintereste", kokias rinkodaros taktikas įgyvendinai ar kiek valandų šurmuliavai socialinėje erdvėje. Jei tavo vertybės, pagrindinė žinutė nesiderina, tu stabdai savo augimą ir riboji savo galimybes.

_L4A4149.jpg

Po dirbtuvių tu gebėsi...

Savarankiškai pritaikyti brendo strategijos įrankius savo naujiems produktams ar paslaugoms;

Užmegzti tvirtesnius santykius su savo idealiais klientais;

Strategiškai kurti turinį savo tiksliniam klientui ir savo veiklos vertę iškomunikuoti taip, kad jis tave girdėtų;

Tinkamai formuoti užduotis copywriter'iui, grafikos dizaineriui, fotografui, video gamintojui;

Pradėti savo veiklą su daugiau aiškumo kur ir kaip nori judėti toliau.

Efektyviai veikti ir priimti tikslingus verslo sprendimus. Konkurentų silpnybes paversti savo privalumais

Kuo ypatingos šios dirbtuvės?

Psichologinis aspektas. ​ Išgirdę žodį Brendas, jūsų akys tikriausiai sublizga, o jūsų galvose žybčioja logotipų ir spalvų palečių vizijos. Nors tai yra Brendo dalis (ir plano dalis), tai labai toli nuo bendro vaizdo. Tai NĖRA dizaino kursas. Tai Brendo strategijos dirbtuvės, kurios žingsnis po žingsnio suteiks aiškumo tavo skleidžiamai žinutei, padės išsigryninti tikslą ir atskleis tavo asmenybę. Pradedame PIRMIAUSIAI nuo psichologijos ir tų nematomų vidinių elementų pagrindu sukuriame apčiuopiamus tavo prekės ženklo elementus.

Šios dirbtuvės nebuvo sukurtos per savaitgalį. Mes praleidome šimtus valandų planuodamos, kurdamos ir vizualiai išpildydamos turinį. Taip pat praktiškai įgyvendinome ne vieną brendo strategijos projektą, kartu su savo klientais, vesdamos juos per visus brendo strategijos proceso etapus ir kurdamos jiems vizualinį identitetą. Šios dirbtuvės gimė iš aistros kurti ir dalintis gerais dalykais su kitais:-)

Esi solo verslininkė ir nori savo asmens prekės ženklu stiprinti savo veiklą socialiniuose tinkluose;

Tavo verslui reikia dėmesio ir krypties;

Nori daugiau klientų, kurie vertina tavo talentą ir supranta kuriamą vertę;

 

Tapti tvirtu prekės ženklu su nustatytomis vertybėmis, tikslais ir vizija.

Esi pasirengusi dirbti ir siekti rezultatų;

Esi pasiruošusi imtis veiksmų;

Trokšti vientisumo, bet nelinkusi investuoti didelių pinigų;


Vertini savo laiką, pinigus ir sieki viską daryti teisingai iš pirmo karto;


Pasiilgai tikro ir nuoširdaus bendravimo

Dirbtuvės tau tinka jei...

_L4A4164.jpg
metodine_medziaga copy.png

Metodinę medžiagą su skaidrėmis, užduotimis

rankos.png

Vertė
80 Eur

archetipai copy.png

Archetipų teorijos praktinio taikymo
metodinę medžiagą

rankos.png

Vertė
50 Eur

fb_grupe.png

Uždaros grupės palaikymą, mentorystę joje.

rankos.png

Vertė
200 Eur

Du bilietus į autorinę programą: strateginius ir psicholiginius brendo kūrimo procesus

bilietai.png

Mūsų sistema leidžia dirbti savarankiškai, nes suteikiami įrankiai neturi galiojimo pabaigos.

KĄ TU GAUSI...

rankos.png

Vertė
1000 Eur

pard.text.metodika.png

Parduodančio teksto rašymo metodiką internetinei svetainei ir postams

rankos.png

Vertė
80 Eur

DIRBTUVIŲ VERTĖ YRA 1410 EUR.

Atraskite savo veiklos identitetą tik už 249 Eur

PILNA KAINA 1410  EUR.

Tik 8 vietos!
 

 

Ir tik 249 Eur

 

Dvi dienos dirbtuvių

Dvi savaitės praktinių užduočių

Ačiū, susisieksime asmeniškai!

Rekvizitai apmokėjimui:

MB "MEŠAS“

Įmonės kodas: 305428680

Adresas: Šilo g. 3-1, Žalesa, LT-15143 Vilniaus r.

Mob.tel. +370 684 43191

SWEDbank

a.s. LT437300010161979679

Mokėjimo paskirtis - "Brendo strategijos kūrimo dirbtuvės"

Kaina 249 Eur

Registruokis į efektyvią dviejų savaičių patirtį!

_L4A4153 copy.png

Neužsirezervavus sau vietos tu rizikuoji:

mandala c512x512.png

Sumažinti galimybes efektyvesniam marketingui.

Be aiškios žinutės ir aiškumo, marketingo kampanijos tampa tik pastoviomis išlaidomis.

1

mandala c512x512.png

Išleisti daug pinigų pavieniams specialistams ir negauti brendo vientisumo.

Fotografai, dizaineriai, video gamintojai, turinio rašytojai gali primesti savo stilių, balso toną,  estetikos skonį, neišlaikant tavo vidinės tiesos, kurios tu taip ir nepažinai.

2

mandala c512x512.png

Švaistyti energiją ir laiką neefektyviai komunikacijai.

Nepažinusi savo tikslinio kliento ir neturint aiškios žinutės, tavo komunikacija gali tapti tik triukšmas informaciniame lauke.

3

 
Kūrėjas.png
atrask_savo_identiteta_korta_2.png

Brendo identitetas formuojamas nuo ledkalnio apačios

Kai tu atrasi savo veiklos giliausią vietą, tu žinosi kaip ir kur plaukti toliau.

Jeigu brendo identitetą suvoktume kaip asmenybę - tai ledkalnio viršūnė (matoma brendo dalis) prilygtų laikotarpiui, kai asmuo aiškiai identifikuoja, kas jis yra, suvokdamas ribą, skiriančią jį nuo kitų žmonių, turintį tik jam būdingų gebėjimų, bruožų, talentų rinkinį. Dirbtuvių metu mes neriam į gylį ir pradedam strategijos formavimą nuo brendo gyvenimo pradžios.

Brdandidmokymai IG.png

Dirbtuvių metu kiekviena dalyvė nusistato savo dominuojantį archetipą.

logotipo_komponentas 1000.png

PASIŽIŪRĖK, KAIP SKIRTINGŲ ARCHETIPŲ ATSTOVĖS ATSILIEPIA APIE ĮVYKUSIAS DIRBTUVES!