brendo_strategija_01.png

Tik 8 vietos!
Jakšto g. 11 - 17, Vilnius

UNIKALI Brendo kūrimo sistema, paremta archetipų teorija, padėsianti išsiskirti rinkoje, atrasti nišą ir suvaldyti savo kūrybinį chaosą, paverčiant jį verslu.

Tu esi daugiau!

Brendo strategijos kūrimo dirbtuvės

KŪRĖJOMS

GYVOS DIRBTUVĖS NUMATOMOS LAPKRIČIO MĖNESĮ

Tu tikrai ne viena šiame begaliniame rate. Pagal Lietuvos statistikos departamento informaciją, mūsų yra dauguma. Net 151 tūkst. solo verslų susiduria su tais pačiais klausimais kaip ir tu, dirbdami savarankiškai. Deja tik nedaugelis iš jų sėkmingai įsitvirtina rinkoje.  Ar žinai vienintelį skirtumą tarp savęs ir sėkmingai veikiančios kūrėjos?

 

 

 

Galbūt tu, kaip ir mes kūrybinės veiklos pradžioje, viską darei iš aistros, įdėdama daug meilės ir darbo, tačiau vistiek jautiesi neįvertinta, nes nemoki, pagrįsti savo kuriamos vertės.

Kūrėjai negali nekurti, bet kaip padaryti, kad jų kūryba kažkam rūpėtų?

Dauguma kūrėjų savo veiklą pradeda neteisingai, neturėdamos supratimo kas lemia vartotojų apsisprendimą pirkti ir kokią vertę jos jiems kuria.

NUOLAT SAVĘS KLAUSI, IŠ KUR MAN GAUTI NAUJŲ KLIENTŲ?

KODĖL TAVO KLIENTŲ RATAS TOKS SKURDUS, KURIAME DAUGUMA YRA NUOLAIDŲ PRAŠYTOJAI?

KAIP PABĖGTI IŠ TO AMŽINO NESIBAIGIANČIŲ DARBŲ RATO, KURIS TIK EIKVOJA TAVO ENERGIJĄ, BET NEVEDA Į AUGIMĄ IR KVALIFIKACIJOS KĖLIMĄ?

Vertės suvokimas ir strategija

mylimasis.png

KRISTINAI INVESTICIJA ATSIPIRKO SU KAUPU.

juokdarys..png

INGRIDAI DAUG KAS PAAIŠKĖJO.

kurejas.png

RENATA PAGALIAU PAŽINO IR SAVE IR SAVO KLIENTUS.

logotipo_komponentas 1000.png

Dirbtuvių eigoje tu...

mandala c512x512.png

Sužinosi, kas yra super herojus ir kas lemia žmonių apsisprendimą pirkti.

Šis suvokimas padės tau susiformuluoti savo komunikacijos strategiją.

1

Patyrinėsi savo troškimus, kurie padės suformuoti veiklos aukščiausią tikslą.

mandala c512x512.png

Pasivaikščiosi po savo pasąmonės neurologinius lygius.

2

mandala c512x512.png

Išsigryninsi savo brendo širdį,

kuri suteiks tavo veiklai kryptį ir nišą.

3

mandala c512x512.png

Suprasi jo skausmus, psichologinius aspektus ir iššūkius, su kuriais jis susiduria. Ateityje galėsite kurti tokį turinį, kuriame klientai galės susitapatint su tavo siūlomu problemos sprendimu. Taip laimėsi jo širdį.

Nusistatysi savo tikslinį klientą.

4

mandala c512x512.png

Sužinosi, kas yra  brendo istorija ir kaip ji kuriama.

Gebėsi šias žinias pritaikyti praktikoje rašant įrašus socialinėje erdvėje.

5

mandala c512x512.png

Išanalizuosi savo konkurencinę aplinką.

Konkurentų silpnybes gebėsi paversti savo privalumais.

6

mandala c512x512.png

Atrasi savo brendo bei tikslinio kliento archetipą.

Suvokdama archetipus, gebėsi šias žinias naudoti, kuriant savo vizualinį bei tekstinį identitetą taip, kad tavo žinutė būtų išgirsta.

7

mandala c512x512.png

Susidarysi pagrindinės žinutės sistemą, ašį.

Tai taps tavo asmeninė biblija, prie kurios visada galėsi sugrįžti, iškilus abejonėms dėl savo veiksmų.

8

mandala c512x512.png

Naudojant brendo kūrimo strategijos įrankius, pasidarysi veiklos vizualinio identiteto koliažą.

Pagaliau patirsi AHA momentą, vizualiai suvokdama, kas tu esi.

9

mandala c512x512.png

Dvi dienas kartu pietausi ir tris savaites gyvensi savo veiklos temomis.

Per pertraukas gersime kavą, čiauškėsime, dalinsimės gyvenimiška patirtimi.

10

Tik 8 vietos!

Dviejų dienų intensyvios dirbtuvės
 

 

 

Ir tik 298 Eur

 

+ Trys savaitės nuolatinio dėmesio praktinėm užduotim

+ 2 val. asmeninė konsultacija

+ 4 val. teorinės medžiagos įrašas

_L4A4135.jpg

Dirbtuvės, kurios nepanašios į jokias kitas, esančias Lietuvoje

Daugelis, savo mokymų programose panaudoja kelis raktinius žodžius, kalbančius apie brendą ir sukeliančius iliuziją, kad jūs sužinosite, kas yra Brendas ir išmoksite jį vystyti. Tačiau visi mokymai būna nukreipti į pačią smagiausią brendingo dalį: spalvų pasirinkimą, Logotipo, stiliaus kūrimą ir komunikaciją socialiniuose tinkluose, praleidžiant svarbiausias ir pamatines brendo kūrimo dalis.

Mūsų sukurta sistema apverčia šį suvokimą aukštyn kojomis.

Mes pradedame nuo pamatinių, įgimtų jūsų savybių bei vertybių, kurios yra jūsų ir jūsų brendo varomoji jėga.

 

Pasitelkę psichologijos įrankius, pirmiausiai sutelkiame dėmesį į patį žmogų, jo Tiesą ir tik tada išsiaiškiname, kaip tai išreikšti per jūsų asmens prekės ženklą. Žinoma, mes skirsime dėmesį jūsų vizualiniam identitetui, bet tik pačių dirbtuvių pabaigoje.

Tik 8 vietos!

Dviejų dienų intensyvios dirbtuvės
 

 

 

Ir tik 298 Eur

 

Į pasiūlymą taip pat įtraukta

mandala c512x512.png

Suoptimizuoti pasauliniai brendo kūrimo procesai,

1

mandala c512x512.png

Metodinė medžiaga / sistema, kurią galėsi naudotis ir ateityje.

2

mandala c512x512.png

Dviejų dienų pietūs, kava, arbata.

3

kad per minimalų laiką galėtum pasiekti didesnį aiškumą, kaip tau judėti toliau.

Joje rasi pratimų užduotis.

Konsultacijos tikslas peržiūrėti strategiją, pareflektuoti, nukreipti tave teisingą kryptimi pilnam įgyvendinimui.

mandala c512x512.png

Palaikanti bendruomenė

4

ir autorių mentorystė uždaroje FB grupėje.

+ Trys savaitės nuolatinio dėmesio praktinėm užduotim

+ 2 val. asmeninė konsultacija

+ 4 val. teorinės medžiagos įrašas

mandala c512x512.png

2 val. asmeninė konsultacija po dirbtuvių.

5

Pietumis rūpinamės mes, verdam sriubą,

gaminam salotas.

globejas.png

EVELINOS  VEIKLOS KELIONĖ BŪTŲ SKLANDESNĖ, JEI BŪTŲ TURĖJUSI ŠIAS ŽINIAS VEIKLOS PRADŽIOJE.

mylimasis.png

AUŠRA ATRADO "BRENDO ŠIRDĮ', KURIĄ GALĖS TAIKYTI IR SAVO KLIENTAMS.

maistininkas.png

LAURA DŽIAUGIASI, KAD  GALĖS BETKADA GRĮŽTI PRIE MOKYMŲ MEDŽIAGOS IR GRYNINTIS TOLIAU SAVO VEIKLĄ.

_L4A4149.jpg

Po dirbtuvių tu gebėsi...

Tikslingai panaudoti įgytas žinias būsimiems klientams, atliekant jiems paslaugas, taip sumažinant korekcijų skaičių;

Užmegzti tvirtesnius santykius su savo idealiais klientais;

Kurti vertę savo klientui, o ne daryti tik gražius darbus.

Pradėti savo veiklą su daugiau aiškumo kur ir kaip nori judėti toliau.

Atstovėti arba pakelti savo paslaugų įkainius

Efektyviai veikti ir priimti tikslingus verslo sprendimus. Konkurentų silpnybes paversti savo privalumais

metodine_medziaga copy.png

Visą sistemą bei metodinę medžiagą

rankos.png

Vertė
20 Eur

archetipai copy.png

Archetipų teorijos
metodinę medžiagą, kurios LT kalba nerasite niekur kitur

rankos.png

Vertė
30 Eur

fb_grupe.png

Uždaros grupės palaikymą, mentorystę joje.

rankos.png

Vertė
50 Eur

Du bilietus į autorinę programą: strateginius ir psicholiginius brendo kūrimo procesus

bilietai.png

Mūsų sistema leidžia dirbti savarankiškai, nes suteikiami įrankiai neturi galiojimo pabaigos.

KĄ TU GAUSI...

rankos.png

Vertė
400 Eur

pard.text.metodika.png

2 val. asmeninę konsultaciją po dirbtuvių

264079274_104589662073896_4496469222172272714_n_edited.jpg
rankos.png

Vertė
100 Eur

DIRBTUVIŲ VERTĖ YRA 600 EUR.

Atverk galimybes atstovėti savo vertę tik už 298 Eur

PILNA KAINA 600  EUR.

Tik 8 vietos!

Dviejų dienų intensyvios dirbtuvės
 

 

 

Ir tik 298 Eur

 

+ Trys savaitės nuolatinio dėmesio praktinėm užduotim

+ 2 val. asmeninė konsultacija

+ 4 val. teorinės medžiagos įrašas

Ačiū, susisieksime asmeniškai!

Rekvizitai apmokėjimui:

MB "MEŠAS“

Įmonės kodas: 305428680

Adresas: Šilo g. 3-1, Žalesa, LT-15143 Vilniaus r.

Mob.tel. +370 684 43191

SWEDbank

a.s. LT437300010161979679

Mokėjimo paskirtis - "Brendo strategijos kūrimo dirbtuvės" arba "Online seminaras".

Į kokią paslaugą rezervuojatės?

Registruok VIETĄ IŠ ANKSTO

 

#1

Brendo gimimas

Brendo strategija prasideda nuo balto lapo, užrašant pamatinius tavo veiklos principus. Būtent čia gimsta tavo turinys brendui, kuris įtakoja kitus puslapius.

DIRBTUVIŲ PASKIRTIS STRATEGIŠKAI UŽSIPILDYTI BALTUS TAVO BRENDO LAPUS

#1.png

Dirbtuvių metu kiekviena dalyvė nusistato savo dominuojantį archetipą.

logotipo_komponentas 1000.png

PASIŽIŪRĖK, KAIP SKIRTINGŲ ARCHETIPŲ ATSTOVĖS ATSILIEPIA APIE ĮVYKUSIAS DIRBTUVES!

Įsivaizduok, kad tavo brendas yra tarsi žurnalas. Viršelis yra tai, ką mato tavo klientai prieš nusipirkdami jį prekybos vietoje. Žurnalo turinys yra tavo reputacija - tai, ko jie nemato pirkdami, bet turi lūkestį ir tikėjimą, kad tu išspręsi jo problemas.

Bet...


Yra didžiulis atotrūkis tarp suvokimo, kaip turi gimti, užaugti ir gyventi tavo brendas.
Jei gautum užsakymą sumaketuoti ar nufotografuoti žurnalo viršelį, juk visų pirma pasidomėtum: apie ką pats žurnalas, kokia yra jo tikslininė auditorija, koks žmogus atstovaus pirmą numerį, kokios spalvos ir kokia nuotrauka būtų tinkamiausia perteikti žurnalo temas? Tai kodėl pildant savo veiklos žurnalą, praleidi jo turinį ir pradedi nuo vizualios dalies? Gražūs vaizdai, be turinio viduje, niekada neturės tiek daug galios savyje tavo hobį paversti verslu.

Dažniausiai kūrybininkės veiklą pradeda nuo logotipo, susikuria verslo profilį, susikelia darbus į Instagram ar el. parduotuvę Facebook'e, pasidaro internetinę svetainę ir pradeda komunikuoti apie tai, ką jos daro ir gali atlikti, bet ne nuo to, kokią vertę gali sukurti.
Deja, tik procese jos suvokia, kad niekam jų paslaugos ir darbai nerūpi. Tiek daug pastangų, o rezultato nėra.

Brendo anatomijoje šis procesas apibrėžiamas kaip
BRENDO GYVENIMAS, kuris yra tarsi žurnalo višelis, atspindintis vizualiai viską, kas yra jo turinyje.
Pagal eiliškumą, dauguma praleidžia tris etapus ir pradeda nuo ketvirto - brendo gyvenimo. Jei jis būtų kuriamas, kada jau žinai kas esi ir ką atstovauji, nekiltų dažniausiai užduodamų klausimų sau: "Apie ką man rašyti?", "Iš kur man gauti klientų?", "Kodėl mano internetinė svetainė nekonvertuoja?", "Kodėl pas mane tik mažai mokūs klientai?" , "Kodėl toks mažas įsitraukimas?", "Kodėl niekas nesiregistruoja į mano organizuojamus webinarus?' ir t.t...

 

Susipažink su Brendo strategijos anatomija

Veiklos iššūkiai

Jauti, kad esi pasirengusi augti profesinėje srityje ir įgauti naujų (Lietuvoje  niekur kitur negaunamų) žinių, kurias galėtum taikyti savo veikloje?

- Tau reikia perprasti archetipus, kad suprastum giliai ir save ir savo klientą!

Parduodi savo kūrybos darbus ar paslaugas internetu, bet sunku pritraukti naujų klientų?

- Tau reikia sistemos!

Esi įsisukusi savo darbuose ir neturi erdvės ir laiko pagalvoti, vardan ko tu tai darai, ar tai veda tave į augimą?

- Tau reikia pažinti save ir įsivardinti tikslus!

Investavai į brangią techniką ar įrankius, nes jauti didžiulį malonumą kurti, tačiau jos neišnaudoji arba ji neatsiperka?

- Tau reikia suprasti į kokią nišą taikai!

Susidedi savo atliktus, reprezentatyvius darbus į savo portfolio ir tikiesi, kad tavo darbai patys tave parduos?

- Tau reikia kreiptis tiesiai į tikslinį klientą, ir nesitikėti, kad jie tavo darbuose įžvelgs sprendimą, kurio ieško!

Aukoji savo papildomą laiką (neįvertintą iš anksto), kad tik įtiktum klientui, ko pasekoje tavo atlygis neatitinka įdėtų pastangų?

- Tau reikia suprasti save ir savo verslo kryptį, kad galėtum drąsiai atstovėti savo vertę!

Jei tu...

klaustukas.png

Kaip brendo strategija gali tau padėti?

logotipo_komponentas 1000.png
mandala c512x512.png

Remiantis neuromokslu, 95% žmonių sprendimus lemia pasąmonė ir tik vėliau jie  savo sprendimus racionalizuoja.

Brendo rolei skirta būtent ši funkcija - stimuliuoti pasąmonę ir užnorinti tikslinius klientus pirkti. Mūsų sukurta metodika ir procesai veda link šio rezultato, nes yra viena iš pamatinių ir svarbiausių brendo anatomijos dalių.

1

mandala c512x512.png

Tikėjimas ir pasitikėjimas atstovaujamoms vertybėms yra būsena, kuri
didina tavo potencialą.

Jei nežinai kur pati eini, negali vesti ir savo kliento. Tik pažinusi save, savo vertybes, susidarius savo viziją, misiją, tikslą, galėsi drąsiai pagrįsti savo paslaugos ar produkto vertę.

2

mandala c512x512.png

Brendo strategijoje nusistatysi savo tikslinį klientą ir taip pasieksi jį greičiau, neeikvodama savo laiko neefektyviems sprendimams.

Jei tavo kūrybinis darbas ar paslauga skirta visiems, vadinasi ji neskirta niekam. Mes padėsime tą "Nieką" suasmeninti ir atrasti veiklai nišą bei užimti tinkamą poziciją.

3

mandala c512x512.png

Mūsų metodika ir procesai leidžia patyrinėti savo veiklos archetipą, atrandant unikalias savybes ir veikimo būdus.

Archetipai yra vizualios ir tekstinės informacijos pamatas tavo komunikacijoje, padedantis pasiekti savo klientus.

4

#2.png

#2

Komunikacijos strategija

Komunikacijos strategija gimsta iš tavo balto lapo turinio. Tik tada, kai žinai savo brendo širdį, giliai pažįsti tikslinį klientą, save kaip archetipą, turi pozicionavimo žinutę ir žinai savo užimamą nišą rinkoje,  galima formuoti komunikacijos strategiją.

PO DIRBTUVIŲ YRA SKIRIAMA 2 VAL. ASMENINEI KONSULTACIJAI, KURIOS METU PASIDALINSIU STRATEGIJOS SUDARYMO SISTEMA

#3

Vizualinis identitetas

Vizualinis identitetas kuriamas, remiantis pasirinkto archetipo charakteristika, pozicionavimu, pagrindine žinute, atliekant praktinius pratimus.

DIRBTUVIŲ METU PASIDAROME VIZUALINIO IDENTITETO KOLIAŽO GAIRES.

#3.png
#4.png

#4

Šiame etape tu jau esi pasiruošusi tapti viršelio veidu. Tavo brendas turi pradėti gyventi savo gyvenimą: per internetinę svetainę, kliento patirtį, marketingo strategiją. Tai veiksmai, kurie kviečia tavo tikslinį klientą į nuostabią patirtį, kurią tu jam strategiškai kūrei, pildant turinį.

SAVARANKIŠKAS BRENDO STRATEGIJOS ĮGYVENDINIMAS, REMIANTIS SUKURTA STRATEGIJA

Brendo gyvenimas

fonas.png
kainos.png
kainos.png
kainos.png

45 EUR
 

"Archetipai gyvenime ir prekės ženkluose"

+ archetipų teorijos metodinė medžiaga PDF formatu

Įrašas
 

4 val. webinaras

Dienos tema
"Brendo širdis" ir tu"

Interaktyvūs savęs pažinimo ir veiklos krypties nustatymo pratimai

149 EUR
 

+ Atspausdinta metodinė medžiaga

+ Archetipų seminaro 4 val. įrašas

+ Pietūs

1 d. GYVOS dirbtuvės
nuo 8:45 val. iki 18 val.

2 d. GYVOS dirbtuvės
nuo 8:45 val. iki 18 val.

Dienų temos
"Brendo širdis" ir tu"
"Tikslinis klientas"

Strategijos kūrimas

298 EUR
 

+ Atspausdinta metodinė medžiaga

+ Archetipų seminaro 4 val. įrašas

+ Pietūs

Veiklos archetipo nustatymo testas

Archetipai gyvenime ir veikloje. Archetipų šešėlinės pusės.

Kaip archetipai gali padėti, vystant asmens prekės ženklą.

Praktinis archetipų pritaikymas.

Teorija apie archetipus

Namų darbai

Brendo širdies kūrimo įvadas

Neurologinių lygių pratimas

Pietūs

Brendo širdies užrašymas

Įvadas į vizualinį identitetą

Intuityvus Brendo koliažo sudarymas

Dirbtuvių pirma diena

Pasisveikinimo bučkiai, kava/arbata

Įvadas į brendo strategijos kūrimą

Susipažinimas / Namų darbų aptarimas

Namų darbai

Tikslinio kliento tyrimas

Vyraujančių Archetipų vizualo atranka Pinterest'e

4 val. archetipų teorijos įrašo išklausymas

Brendo auditas

Gyvenimo misijos pratimas

Konkurencinė analizė

Dirbtuvių antra diena

Pasisveikinimo bučkiai, kava/arbata

Dirbtuvių ir namų darbų aptarimas

Įvadas į herojaus kelionę

Empatijos žemėlapio sudarymas

Herojaus kelionės apsirašymas

Pietūs

Pozicionavimo kūrimo įvadas

Pozicionavimo kūrimas

5 žodžių verčių pratimas

Finalinis projektas - "Brendo koliažo sudarymas"

Namų darbai

Pagrindinės žinutės sistemos sudarymas, remiantis dirbtuvių rezultatu

2 val. Asmeninė konsultacija

Į konsultaciją registruojama tik su namų darbų rezultatu

brand_id_klientas.png

Idealūs klientai, vertinantys TAVE ir TAVO paslaugas atsiras tada, kai sužinosi savo veiklos prasmę ir jos teikiamą vertę!

Esi kūrybininkė (dizainerė, fotografė, amatininkė, menininkė, grožio specialistė, copywraiter'ė, autorinių programų / mokymų autorė, kūrybinės veiklos ar kūrybinio produkto atstovė) ir nori sustiprinti asmens prekės ženklu savo reputaciją ir padidinti paslaugų vertę;

Esi pasiruošusi augti ir žengti kitą žingsnį, bet tavo veiklai reikia krypties ir aiškumo;

Nori daugiau klientų, kurie vertina tavo talentą ir supranta, kad kompiuteris, objektyvas, meninis produktas pats savaime nesusikuria. Jis susideda iš tavo laiko, talento ir žinių;

 

Tapti tvirtu asmens prekės ženklu su nustatytomis vertybėmis, tikslais ir vizija.

Esi pasirengusi po dirbtuvių dirbti ir siekti pilno brendo strategijos įgyvendinimo.

Aš esu
UNIKALI!

Aš taip matau
PASAULĮ!

Dirbtuvės tau tinka jei...

eventas_01.png

Aš taip matau
PASAULĮ!

metodine_1.png

Labas!

Esame laiko išbandyta ir patyrusi komanda, įgyvendinusi socialinį projektą "Sharejoy", vysčiusi BNI verslo klubo veiklą lyderystės komandoje, kartu vykdom individualius ir vizualius brendo strategijos užsakymus. Visas savo profesines žinias ir darbo kartu patirtis sudėjome į šį autorinį kūrinį.

Šiose dirbtuvėse aš (Vilma) esu atsakinga už dirbtuvių struktūrą, metodiką, strateginį mąstymą, ir rezultatą, o aš (Alla) už archetipų teorijos dėstymą, psichologinius brendo strategijos kūrimo įrankius, padedančius atskleisti žmogaus unikalumą, interaktyvius sprendimus, dalyvių įsitraukimą.

ala_metodine.png
brand_id_fonas.png

Jų metu mes pasidalinsime patikrintais ir veiksmingais brendo kūrimo įrankiais, paremtais archetipų teoriją, ir lydėsime visuose procesuose, padėsiančiuose tau susikurti unikalią brendo strategiją.

Tam mes sukūrėmė šias dirbtuves.

Jos gimė iš asmeninės patirties ir skausmo taškų.

mandala c512x512 copy.png

Vilma Šeškevičienė

BRENDO STRATEGĖ / DIGITAL DIZAINERĖ

"Brand Master Academy" absolventė

Internetinių svetainių kūrėja

Interaktyvių knygų vaikams autorė

Kakės Makės iliustratorė

3d žaidimų modeliuotoja ir Art direktorė

Knygų / media komunikacijos vizualo maketuotoja

mes abi2_edited.jpg
logotipo_komponentas 1000.png

Alla Budrienė

ASMENINIO IDENTITETO KOUČERĖ / FOTOGRAFĖ

Sertifikuota koučingo specialistė

Portretinio žanro fotografė

Sertifikuota MM grupių moderatorė

 

Psichologijos Akademijos absolventė

Gyvosios astrologijos mokymų praktikė

 Geštalto psichoterapijos studijų Vilniaus Geštalto institute studentė

astaipmataupasauli_01.png

Aš taip matau
PASAULĮ!

Aš esu
UNIKALI!